Här i gästboken kan du som förälder tycka till om allt möjligt som gäller vår verksamhet. Vi vill att verksamheten ska vara så bra som möjligt för era barn och vill därför höra era åsikter. Vi tar tacksamt emot både positiva och negativa åsikter. Konstruktiv kritik är alltid bra för att förbättra verksamheten. Vi har nu även vår brevlåda på förskolan som ni gärna får använda. Vi kollar i denna med jämna mellanrum. Brevlådan kan användas av både jordens- och solens föräldrar.

Sitter du som förälder på tips och idéer på aktiviteter vi kan göra med era barn tar vi även tacksamt emot dessa så ska vi, så gott det går, försöka verkställa dessa i verksamheten. Ni kan även tipsa varandra. Ibland kan det som förälder vara kul med lite nya tips :-)

Gästbok

test | 22.12.2023